...

Har varit i stugan i typ evigheter nu så har inte kunnat skriva. Men var till Ninja i onsdags och tränade i ridhuset gick jätte bra. Vi hoppade några små hinder och efter hindrena travade han!! Det var en som ringde och ville komma och titta på honom i veckan, så får se om hon ringer igen så vi kan bestämma. Träffade Hanna och Josef hos farmor och farfar i onsdags också, sen fick dom följa med till Ninja en sväng. Igår red jag Rodina gick ganska bra men jag vill ha en ridplan som man kan rida på, det är så tråkigt att rida ut varje gång, och sen hittar jag inte där heller så jag vill inte rida nå långt när jag rider ut.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att det går bättre med Ninja!:):)

Det är ju en väg som är skottad så man liksom kommer runt, du går ju in under botniabanan och följer den vägen. Sen höger in i skogen och fortsätter till du kommer till en lång backe. Uppför den och till vänster. Fortsätt till grusgroparna, förbi dem och vänster till sidensjörakan. Höger in på en liten stig med stora stenar på sidanx) Sen under botniabanan där också, och sen första stigen ner till höger så är du tillbaka där du började;) Fast du kunde säkert den vägen redan...x) Men jag håller med, det är tråkigt med bara en väg nu på vintern:/

Annars kan man ju rida räddningsvägen fram till dess att det börjar gå tåg, om man inte har en jättesäker häst såklart;) Den är ju på andra sidan sidensjövägen. Sista vänster innan viadukten. Den vägen kan man följa till man typ kommer till stranden. Då får man antingen vända eller rida asfaltsvägen hem:)

2010-04-09 @ 12:50:12
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha min kommentar vart längre än ditt blogginlägg!x)

2010-04-09 @ 12:50:48
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

har ni nära till ridhus? kul :D

sandra: bra där, du kan ju börja blogga på andras bloggar också ;D

2010-04-09 @ 18:36:26
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHAHA!!xD Hej jag kan inte skilja på mitt och ditt så jag bloggar på alla andras bloggar!:);)

2010-04-09 @ 22:06:05
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, det typ högst 1km dit.

2010-04-10 @ 16:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0