Ninja<3

Va till Ninja igår och tränade i ridhuset först gick det jätte dåligt så jag skrittade typ i 40min för att lugna ner honom. Sen så tog vi bort alla hinder Nicca hade hoppat och hade bara ett litet kryss kvar, som jag gjorde en liten volt på och tog den typ var tredje-fjärde varv, blev ett jätte bra slut på träningen vi travade både före och efter hindret:) vart galopp en gång men är jätte nöjd att vi har kommit så långt att han vet att man ska fortsätta att trava om jag inte har bett honom om något annat! Idag ska jag försöka mig på en sväng ut efter vägen eller om det går att rida upp mott berget, så jag får ur honom lite energi. Skulle vara så roligt att se honom sköta sig på lördag, skulle bli över lycklig:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad händer på lördag? :)

2010-04-15 @ 22:02:23
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0