,.,.,.,.

Nu var det ett tag sedan igen men har varit förkyld och inte alls mått något bra. Sen så åkte jag hem förra veckan på tisdag kväll och var hemma hela veckan. Så Sofie fick äran att ta hand om Ninja. Sen då jag kom på skolan igår i måndags så var jag på alla lektioner och sen på kvällen skulle jag bums ner till stallet fast jag inte mådde nå bra och rida skulle jag ju också så klart, men det visade sig ju sedan att det inte var så smart, för mådde ass dåligt, och hade ass ont i huvet och mådde illa. Så har varit sjuk idag Tisdag. Men vill orka gå imorrn för då har vi ridning och jag missade förra för då var jag sjuk så vill inte behöva missa denna också! Men får se hur jag känner imorgon bitti för om jag orkar gå på ridningen så måste jag ju kunna orka med resten av lektionerna också och det är bland annat idrott. Men det har gått jätte bra med Ninja han verkar stortrivas här och är jätte fin att rida och ska he på han snösulor på torsdag så då kan man rida ut lite med också (LÄNGTAR), Sen har vi ju Julmarknad här på Nordvik på lördag! Kom gärna hit! Vi ska ha ridning för barn och vi ska använda Charly och Piraja!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0