Igår och idag:)

Red Ninja igår gick väldigt bra, förutom att jag fick damp på honom på han skulle sura mot Midnight, sen galoperade vi bra i båda hållen och det var en väldigt lugn galopp. Har kommit på att han riktigt älskar när vi rider med bettlösa tränset. Han tyckte att det var så roligt att han var tvungen att göra några små bockningar och sparka bak ut lite:)
Men sitter på skolan nu och väntar på att matten ska börja sen ska jag hem och äta tårta för Åke fyller år, kom på att jag kanske ska köpa en present till honom så får skynda mig ner på stan efter skolan, så jag hinner med två bussen hem.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men härligt!:) Det är nog som du trodde, att han har ont i munnen. Det kände jag då jag red också, att han spände sig när jag tog tag i honom... Så fortsätt och rid med det bettlösa och träna på det ni har svårt med och sen när det funkar kan du prova med bett, men med extremt mjuka händer;)

Hälsa grattis till Åke också!;D

2010-02-24 @ 16:49:12
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Åsa Olsson

Ja:) om han inte blir såld så ska jag ta och kolla om vi ska raspa tänderna på honom.

2010-02-25 @ 15:13:45
URL: http://jaagolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0