Söndag


Hade ingen bild på Golden så det fick bli en fin bild på Foxys tassar. Följde Nicca till Öor idag och kollade på alla som hoppade, det var roligt. Efter det åkte jag hem till dom och gick ut till Ninja, kom på att jag hade glömt hans träns hemma så jag fick låna Golden:) Vi red ut och sen mötte vi en lastbil och jag är van vid Ninja som blir galen när man möter en lastbil, jag fick typ panik, kom sedan på att jag satt på Golden så det gick hur bra som helst, sen mötte vi en till lastbil och det gick bra så nu kanske jag törs möta en last bil med Ninja nästa gång. Är nästan glad att jag glömde tränset hemma för hade jag ridit Ninja och mött dom där lastbilarna så hade jag fått panik och typ slängt mig av i diket eller något sådant... Har en som är intresserad av Ninja från Amerika nu. Verkar som att det är en duktig och rik människa, så han skulle nog få det bra där:) Kom på att jag träffade Ida och Wilma också på Öor det var länge sedan jag såg dom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0