Glad igen!:)

Hamnfesten igår, åkte in med träbåten och var typ inne vid halv åtta. Gick upp mott karusellerna och kollade runt lite sen såg jag Sarah och Sofie så gick och hejade på dom sen så dumpade jag och Elvira mamma och pappa och gick med dom istället. Det blev en jätte rolig kväll! Fast det var synd att Sofie åkte hem så fort. Sen innan vi åkte hem så köpte jag munkar och åt på vägen hem:) Snart kommer väl Hanna och josef till Burön också, känns lite drygt faktiskt. Hanna är helt änkelt dryg och tror att hon är bäst på allt, så kommer nog rymma till Ninja mkt då. Hon läser nog inte min blogg men bry mig inte om hon skulle göra det heller. Måste ta och hämta Chili och Tabbo också, men har inte hunnit och sen så kastreade vi ju Foxy i måndags så måste ju typ hålla kol på honom hela tiden också. Idag så spydde han ganska mkt inne och värkade ha lite ont i arsle, men det värkar inte vara någon fara, men vi ska nog åka och kolla så det har läkt bra och att det ser bra ut, på måndag, bara för säkerhets skull. Det blev ganka mkt text, men har tråkigt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0