Sommarjobb är typ ett straff, man ska vara ledig på sommaren!!!!

Har börjat jobba nu och man blir jätte trött när man kommer hem! I måndags så somnade jag direkt när jag kom hem vid tre, sen skulle jag hämta pappa vid halv fem på hornön men jag sov så gott att jag glömmde det och pappa fick ta hans båt:p När jag vaknade märkte jag att han hade ringt typ 7-8gånger och skickat massa sms. Orkar inte ens åka till Ninja men ska nog försöka ta mig dit imorron:) Måste ge dom pengar för hovslagaren också, och ge Sandra pengar för hööks sakerna! Ska äta nu så ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha! xD Härda Åsa, det blir värt det när du får lönen! :)

2010-06-17 @ 06:16:58
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0