Ninja-Tiger

Jag fick rida Tiger i torsdags, gick SUPER bra! Vi tränade lite öppna och sluta och övergångar. Skulle lätt börja rida på där igen om jag fick ha Tiger varje gång och Gunilla som ridlärare. Och nu har jag ÄNTLIGEN hittat hästen som slår Ninja, och nu kan jag in se att jag vill sälja Ninja och ha en häst som jag kan utvecklas med. Helt underbar häst<3

Nu ska jag skriva något annat än hästar, kaninen fick föresten heta Gräsloppan, Åke fick bestämma så klaga inte på mig. Funderar på att gå ut till kaninerna och knäppa lite kort men min kamera måstes ladda och jag hittar inte sladden. Red Ninja igår men varje gån tänker jag på om jag hade haft en häst som kan nåt så hade allt gått bättre och lättare. Orkar inte längre att behöva visa honom trehundra gånger att jag vill trava och inte galoppera. Nu började jag skriva om hästar igen bäst att jag slutar skriva.


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Hahaha Gräsloppan :))) Va sööött =)

2010-03-15 @ 16:46:29
Postat av: Åsa

haha, ja visst är det:)

2010-03-15 @ 18:55:12
Postat av: Sandra

Nä nu vill vi ha uppdatering här!;):)

2010-03-23 @ 20:14:37
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

hej åsa!

rider du på torsdagar på ridskolan? vilken ridlärare har du nu? svara gärna på min blogg så jag ser:}

2010-04-03 @ 23:41:17
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0