Typ hela veckan!

Blir ett inlägg för typ hela veckan nu då:

Måndag: Var till Ninja, red med gummibettet det gick väl hyfsat.

Tisdags: Var till Rodina, måste träna henne mkt för jag vill vara med på någon dressyrtävling fram över.

Onsdag: Jätte rolig dag på skolan! Va så flum så att jag kunde knappt rida Ninja på kvällen, tog som tur var bettlösa så jag inte skulle förstöra något.

Torsdag: Sarah var borta så det var tyst och tråkigt på skolan. Sen på kvällen så följde jag Nicca till ridskolan och kollade när hon red Camelia, dom hoppade en bana. Tråkigt på ridskolan när inte Gunilla är där!!!!!!! Enda anledningen för att jag vill vara där är för att Tiger finns där. Min dröm häst<3

Fredag: Ska typ åka tilll Burön.. Vill åka till Ninja eller Rodina men det får väl bli på söndag och måndag.
Ninja<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0