hartar att komma på rubriker...

Kom hem från ridskolan i måndags då var Sandra här och jag fick en klicker till foxy så nu blir det till att träna. Somnade i soffan sen för hade så ont i huvet och är jätte förkyld så har varit hemma idag och igår. Skrittade Chester i måndags han kändes pigg och frisk igen så han kommer nog att börja gå lektioner igen nästa veckan tror jag, red han med bett då men jag tycker han är mkt bättre i hackamore så jag hoppas att don sätter till baka den. På sista april vart det Burön och första jag gjorde var att ta fram crossen, sen så fick jag en tv och en säng, sen så fick jag pengar av mormor och morfar,Pål och farmor och farfar. Fick Åkes gammla dvd och några kablar till tv av honom. Orkar inte skriva något mer nu men blir nog skolan imorrn är så less på att bara vara hemma och då blir det Ninja i morrn också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0