Läskigt!!!

Smart som jag var åkte jag in till stan och när jag klev av på busstation så kom jag på att jag var ledig i dag. Kollade när nästa buss gick och det var om typ tre timmar tror jag. Så jag satt mig på en bänk där sedan kom det typ en läskig kille som och såg typ drogad ut, typ i min ålder och satt sig jätte nära mig och frågade vart jag skulle, jag sa typ inget och gick in där kiosken är, sen knackade han på fönstret och sen kom han in och jag fick typ panik och skyndad mig ut. Sen kom det en buss som ställde sig på endast avstigande och då kom han ut och sa till sin kompis "det här är nog rätt buss" Läskigt att man kan hålla på med typ droger när man är så ung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0