nationella...

Har gjort en del i nationella matte nu fick 17 av 18 rätt och 8 vg poäng så är hyfsat nöjd men vart så arg för jag hade kunnat ha alla rätt om jag inte hade slarvat på en. Sitter och lyssnar på Gabriellas sång älskar den låten. På onsdag bär det av till Burön igen så då blir det att vara utan dator från då tills på söndag:(  Men funderar på att färga håret då men är jätte orolig att det blir för ljust, men i så fal köper jag nog ett packet brunt också, om det blir dåligt så färgar jag bara till baka det. Sitter och kollar runt på youtube och har fasnat på Brolle när han sjunger in the Ghetto på Så ska det låta.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Men 17/18 rätt är ju bra! :D

Och låten kan jag hålla med om :D

2010-05-10 @ 16:09:58
URL: http://eringdahl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men härligt Åsa, bra gjort! :D

2010-05-10 @ 16:39:40
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack,jag är faktiskt riktigt nöjd:)

2010-05-11 @ 17:35:27
Postat av: Åsa

Sarah- Ja, den är jätte bra:)

2010-05-11 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0