,.,.,.

Va till Ninja och Sofie följde med. Vi gick till ridhuset och red där. Det blev barbacka och lite gymkanabana. Han tycket att det var jätte roligt att små bocka med mig efter hinderen. Men med Sofie skötte han sig jätte bra. Sen så upptäckte jag en VÄLDIGT UNDERLIG sak i stallet, vet inte om det är så bra att skriva det här, men blev så arg att jag började grina, visste inte vad jag skulle göra. Men idag så gick vi till hyrstallet och städade lite och hjälpte till med Finnen och Carre. Skulle fylla hö påsar, men det gick inge bra för vågen stämde inte!!! Mamma har kommit på en vi ska fråga om vi kan ha han där på sommarn, kommer inte ihåg vad den hete men. HOn skulle fråga den ikväll och sen ringa mig så jag sitter och väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0