,.,.,.

Transport är fixad och Ninja åker på lördag så det är bara att skynda hem på fredag och packa ihop allting så det är färdigt tills på lördag! Kommer bli kvar där sedan i helgen så jag ser att han trivs. Pratade med en i klassen som har en New forest ponny där, så vi ska försöka ha dom i samma hage. Han var tydligen väldigt dominant, men jag hoppas att det går bra för vill inte ha Ninja själv. Så kommer att bli mycket Nordvik framöver har ju skolstallet jag ska ta hand om inte nu till helgen men helgen där på. Så tur att jag har Ninja här så jag överlever. Har ridning imorron och vi ska hoppa vart ass glad till jag fick veta att det vara bara en bom på marken vi skulle trava över..??? Vad har jag hamnat i för grupp?? Snälla jag har travat över en bom typ tussen gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0