Zacke:D

Gick upp oväntat tidigt idag, åt frukost lite snabbt, sedan vart det en prommenad med Foxy till mormor och morfar men dom var inte hemma så då bar det hem igen. Sen så har jag nördat dator idag och inte gjort något vettigt alls. Men kommer förmodligen att ta mig till Ninja ikväll, undra bara hur jag ska orka rida men mina knän som inte sammarbetar. Ingen som vill följa och rida honom? ifal smsa innan 5-6 tiden. Imorrn är det onsdag och då ska jag till Zacke och jag jag vet att han inte heter Zacke nu utan Zac Seabrook men för mig heter han alltid Zacke! Ska få rida honom så det blir super spännande!:D Hon sa att han var pigg men väldigt snäll, så förmodligen en sån häst jag älskar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0