,.,.,.

Idag så började veckan och jag åkte ner till Nordvik, började med att gå och fråga om jag fick byta till Solen men det gick tyvär inte... Sen så fick jag veta en TRAGISK grej enligt mig, känner mig usel, asså det känn som jag är jätte dålig men vet att det inte är menat så! Kul att Brita sa det inför hela klassen också men alla hade ändå fått reda på det! Så måste hem en sväng imorrn passar väl på att rida Ninja då också, blir väl en sväng på plan bara, hinner blir så himla mörkt! Men till det possetiva!!! VAr på stan och handlade! - En ridhjälm - Underställ - Ridhandskar - Mössa och handskar - Väska - Ridsockar - Stövlar - Tänkte köpa ett par ridstövlar, men hittade inga. Men pappa har lovat att stjussa mig till hööks någon dag!!!:D:D:D:D:D:D:D:D Är typ över lycklig så det är bara att skrapa ihop alla pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0