Onsdag, Torsdag!

Igår på morgonen så var det stallskötsel "Vi var FYRA stycken på typ 17 boxar!!! Och det bästa var att vi han klar allt snabbare än då brukar vara dubbelt så många! Sen åkte jag och SofieF hem för att kunna träna Ninja. Han var super snäll men super pigg som vanligt. Och Sofie hoppade ca. 80-85cm, tycker jag var super duktigt för att vara första gången hon rider honom! Sen knäppte vi massa kort på alla hästar som jag ska gå och tigga av henne sedan. Idag så var vi ute i skogen hela förmiddagen och kollade och plockade svamp, super kul, men det blåste så mkt! Och super kul var det också att första SNÖN har kommit! Mitt nya ord är tydligen Super, har typ skrivt det flera gånger i textenxD Men det Är ju super bra:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0